3 Şubat 2009 Salı

Blog yazmaya başladım...

Evet sonunda kendime ait ama kim olduğumu umursamadan ya okuyanlar ne düşünür korkusu yaşamadan, mesleki olan olmayan, sadece kafamı esenleri, yazarken kaygı duymayacağım bir bloğum oldu sonunda.

Evet çok araştıran olursa kimliğimi kim olduğumu bulur ama bu benim umrumda bile olmayacak. Sadece yazarken tanıdıklarım ne düşünür diye düşünmektense bu şekilde yazmak daha iyi.

Neler anlatacam size.... Belkide bir hiçlik fakat bir öğrencinin, bir agresifin, bir sevgilinin, bir erkeğin karışık parçacıklarını aklıma estikçe ortaya koyacam. yani bir nevi beyin salatası...

Neden göbekli martı derseniz... Bilmem aslında beyinsalatasi önceden aklıma gelseydi belki bende onu seçerdim.

Herneyse benim yazılarımda kapanış aramamak lazım, hatta imla kuralları, hatta ana fikir... Yani beklentili olmayın... sadece ben olacak. gerçek hayatta beklentiniz benden ne ise ondan fazlasını beklemeyinki şaşırtabileyim sizi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder