29 Ağustos 2010 Pazar

Tıkanma Noktası

Yatıyorum, kalkıyorum hiç bir değişim yok.

Kedi hala aynı yerde yatıyor, perde hala camdan dışarı çıkmış özgürlüğünü istermişçesine çırpınıyor. Saatler içerisinde bir kitap bitirdim, birine başladım, yapmam gereken işleri savsakladım yada olması gerektiği kadar ilgilendim...

Harcadığım tek şey zaman.Sanırım Hawthorne Etkisinin eksikliğini hissetmeye başladım. Maslow'un İhtiyaçlar Hiyerarşisinde de bu noktada takıldığım içindir ki daha ilerisine dair hevesim yok, hevesim olsa bile gücüm yok.

İşin komik tarafı bu noktada benim kendime yapabileceğim birşeyin de olmaması. Yani başkaları tarafında yaratılır Hawthorne etkisi. Bu da demek oluyor ki benim bir şekilde ya bu ihtiyacımı gidermem ya da bu ihtiyaca olan bağlılığımı ortadan kaldırmam gerek. Bu noktada biraz daha oyalanıp bir kaç ay daha rehavete kapılıp sonrası için plan yapmam gerek.

2 yorum:

  1. güzel şeyler olacak olası gelecekte .. olmalı yada .. ötesi zaman kaybı ..

    YanıtlaSil
  2. Maslow.. Onun kadar kimse kadınlardan çekmemiştir.

    YanıtlaSil